STEM – освіта в природничій підготовці має велике значення, оскільки  направлена на підтримку творчості та інноваційних навичок учнів.

     Головна мета STEM-освіти – виховати учня, здатного самостійно вивчати великі масиви інформації, користуватися новими технологіями та творчо підходити до пошуку рішень.

     Саме з проблеми «STEM-освіта на уроках природничих наук» 16 травня  2024 року відбувся семінар викладачів природничих наук   на базі закладів професійної освіти міста Хмельницького: Вищого професійного училища №25 м. Хмельницького, ДНЗ «Хмельницький центр професійно-технічної освіти сфери послуг», Хмельницького професійного ліцею.  

    На семінарі  педагоги  представили свої напрацювання, демонструючи інноваційні підходи та успішні практики впровадження STEM-освіти,  поділилися своїм досвідом з використання сучасних технологій, методів інтегрованого навчання та прикладних проєктів, що сприяють глибшому розумінню природничих наук та розвитку критичного мислення.

    Команда викладачів Вищого професійного училища №25 м. Хмельницького у складі Наталії КОЧАТОК, заступника директора з навчально-виробничої роботи, викладачів  природничих наук Олени КОЗИРСЬКОЇ, Інни ГРУШЕЦЬКОЇ, Наталії САВЧУК, Аліни ОБЕРЕМОК, Галини КОРОТУН представили  досвід  застосування елементів STEM-освіти на уроках природничих наук,   можливостей STEM-центру для розвитку інноваційного навчання учнів.

    Команда ДНЗ «Хмельницький центр професійно-технічної освіти сфери послуг» у складі Олени ЗАГОРОДНЬОЇ, заступника директора з навчально-виробничої роботи, викладачів природничих наук Валентини КУЛІКОВСЬКОЇ,  Юрія ТКАЧУКА зупинились на проблемі міжпредметної інтеграції на уроках природничих наук, побудові структурно-логічних схем, які  допомагають зробити процес навчання більш ефективним і результативним.

    Проблему сучасного дидактичного забезпечення на уроках природничих наук у рамках STEM-освіти висвітлила команда  Хмельницького професійного ліцею у складі Наталії ШЕВЧУК, заступника директора з навчальної роботи, викладачів природничих наук Вікторії ХОВАНЕЦЬ, Світлани СТЕПАНЮК, Ніни МЕВШИ. Саме створення ефективного та сучасного дидактичного забезпечення сприяє розвитку навичок, необхідних для успішного майбутнього учнів.

     У заході брали участь 41 педагог з 21 закладу професійної освіти.

    За підсумками семінару викладачі отримали нові ідеї з використання STEM-підходів у викладанні природничих наук, практичні рекомендації щодо впровадження інноваційних підходів у освітній процес, матеріали та ресурси для подальшого самостійного вивчення теми, зворотний зв’язок від колег та можливість обміну досвідом та ідеями.

Від admin