Традиційно старт кожному новому навчальному року дають засідання обласних фахових секцій викладачів загальноосвітньої підготовки ЗПО.
Проведення таких зустрічей полягає в тому, щоб визначити пріоритетні напрямки роботи у новому навчальному році, проаналізувати підсумки роботи за минулий навчальний рік, відзначити досягнення, позитивне в роботі педагогічних колективів, а разом з тим загострити увагу на помилках та прогалинах в роботі, намітити шляхи вирішення проблем, що стоять сьогодні в умовах військового стану перед викладачами загальноосвітньої підготовки ЗПО.
11-14 вересня 2023 року НМЦ ПТО ПК у Хмельницькій області організовані віртуальні зустрічі на тему «Організаційно-педагогічні умови забезпечення якості навчання учнів ЗПО з предметів загальноосвітньої підготовки».
Відкрила роботу обласних фахових секцій директорка НМЦ ПТО ПК у Хмельницькій області Людмила Шевчук.
Вебінари проведено для:
- заступників директорів з навчальної роботи, (координатор секцій – Тетяна Сидоренко, методист);
- викладачів іноземної мови, зарубіжної літератури, захисту України, фізичної культури (координатор секції – Лариса Щавінська, методист);
- викладачів історії України, всесвітньої історії, громадянської освіти (координатор секції – Юлія Ворона, методист);
- викладачів інформатики (координатор секції – Людмила Лужняк, методист);
- викладачів української мови та літератури (координатор секції – Галина Тимощук, методист).
У заході брали участь педагоги із 22 ЗПО області.
В рамках роботи вебінарів обговорювались особливості організації освітнього процесу у 2023/2024 навчальному році у ЗПО з предметів загальноосвітньої підготовки, оцінювання результатів навчання, особливості електронного обліку освітнього процесу, організації освітнього процесу з використанням форм дистанційного, змішаного навчання тощо.
Педагоги також мали можливість ознайомитись з кращим досвідом своїх колег, брали участь у практичних заняттях.
Зустрічі відбулися за участю освітніх партнерів.
Матеріали вебінарів стануть науково-методичним забезпеченням організації освітнього процесу у закладах професійної (професійно-технічної) освіти.