Відповідно до плану роботи Науково-методичного центру професійно-технічної освіти та підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних працівників у Хмельницькій області 25 вересня 2024 року на базі Центру відбувся семінар для педагогічних працівників ЗПО професій будівництва та паперового виробництва з теми «Оновлення змісту підготовки кваліфікованих робітників професій будівництва та паперового виробництва».
У заході взяли участь 14 педагогів із 7 закладів професійної освіти, в яких здійснюється підготовка кваліфікованих робітників професій будівництва та паперового виробництва.
Наталія Півторацька, методист НМЦ ПТО ПК у Хмельницькій області, координатор обласної фахової секції педагогічних працівників професій будівництва та паперового виробництва, зосередила увагу учасників семінару на вимогах до розроблення навчально-планувальної та ведення облікової документації для організації навчання з професій за ДОС на основі компетентнісного підходу, необхідності підвищення якості підготовки кваліфікованих робітників та важливості реалізації компетентнісного підходу в закладах професійної освіти Хмельниччини.
Методист НМЦ ПТО ПК у Хмельницькій області Аліна Козловська презентувала учасникам засідання можливості цифрових платформ «Світ професій» та «Професійна освіта онлайн» для забезпечення професійного навчання у закладах професійної освіти області.
Також учасники семінару обговорили результати конкурсів на кращий освітній контент у ЗПО з професійної підготовки та обласної виставки-конкурсу творчих робіт учнів ЗПО.
Для забезпечення ефективної роботи обласної фахової секції у новому навчальному році було визначено завдання, над якими працюватимуть педагоги, зокрема щодо створення сучасного освітнього середовища для організації навчання з професії «Штукатур» за ДОС на основі модульно-компетентісного підходу.
Матеріали семінару розміщені на вебсайті НМЦ ПТО ПК у Хмельницькій області https://khmnmc.km.ua/best-educational-practices/methodical-measures/profesiyna-pidhotovka/, зберігаються на електронних носіях у бібліотеці Центру.