Шевчук Л. Науково-педагогічний комплекс нового типу на Хмельниччині. Професійно-технічна освіта. 1998. №1. С.22-24
Гаврилюк О. Дебют на Хмельниччині (Перший Всеукраїнський ярмарок навчально-тренувальних фірм). Професійно-технічна освіта. 1999. №4. С.45-48
Шевчук Л. Післядипломна освіта інженерно-педагогічних працівників у регіоні. Професійно-технічна освіта. 2001. №3. С.19-22
Войтенко В. Профтехосвіта у регіоні. Професійно-технічна освіта. 2001. №3. С.6-8
Коханко О. Знайди себе на ринку праці. Професійно-технічна освіта. 2001. №3. С.8-10
Стаднік Л. Виховання громадянської зрілості. Професійно-технічна освіта. 2001. №3. С.10-12
Петрова М. Зміст навчання у закладах освіти сільськогосподарського профілю і проблема наступності. Професійно-технічна освіта. 2001. №3. С.12-15
Жухевич В. Господарська діяльність у ПТУ. Професійно-технічна освіта. 2001. №3. С.15-17
Дарманський М. Підготовка майбутніх педагогів у системі «ВПУ-педучилище-педінститут». Професійно-технічна освіта. 2001. №3. С.17-19
Колесник О. Розвиток професійно-художньої освіти. Професійно-технічна освіта. 2001. №3. С.35-36
Яремчук О. Професійне спрямування вивчення хімії у ВПУ. Професійно-технічна освіта. 2001. №3. С.37-38
Сопільник М. Розвиток творчого мислення майбутніх швейників. Професійно-технічна освіта. 2001. №3. С.39-40
Арич Н. Педагогічні ідеї в профтехосвіті. Професійно-технічна освіта. 2001. №3. С.41-42
Вусатюк О. Учнівське самоврядування у ВПУ. Професійно-технічна освіта. 2001. №3. С.43-44
Каспрік Н. Психологічна служба у профтехосвіті. Професійно-технічна освіта. 2001. №3. С.44-47
Гаврилюк О. Експеримент з управлінської діяльності у ВПУ. Професійно-технічна освіта. 2001. №3. С.47-49
Похальчук В. Методика економічної освіти в ПТУ. Професійно-технічна освіта. 2001. №3. С.49-51
Черкасова В. Майбутнє – в діях. Професійно-технічна освіта. 2001. №3. С. 51-52
Добровольська Г. Свято педагогічної майстерності на Хмельниччині. Професійно-технічна освіта. 2001. №3. С. 52-53
Чекригін Б. Поєднання загальної середньої і професійної освіти. Професійно-технічна освіта. 2005. №3. С. 25-27
Тітенок А. Забезпечення наступності у професійному навчанні учнівської молоді. Професійно-технічна освіта. 2005. №3. С. 27-29
Петрова М. 40 років у профтехосвіті. Професійно-технічна освіта. 2005. №4. С. 53
Шевчук Л. Пріоритет – професійна компетентність педагога. Професійно-технічна освіта. 2006. №1. С. 15-16
Шевчук Л. Проблеми моніторингу якості освіти. Професійно-технічна освіта. 2006. №3. С. 12-16
Севастьянова О. Виплекати майстра (Авторська школа). Професійно-технічна освіта. 2007. №2. С. 40-42
Шевчук Л. Система роботи обласної методичної служби професійно-технічної освіти. Професійно-технічна освіта. 2007. №3. С. 53-55
Шевчук Л. Навчально-методичний супровід діяльності ПТНЗ. Професійно-технічна освіта. 2009. №2. С. 12-14
Шевчук Л. Методичній службі профтехосвіти Хмельниччини – 40 років. Професійно-технічна освіта. 2011. №1. С. 44-45
Загіка О. Оновлення змісту професійної підготовки кваліфікованих робітників у сучасних умовах. Професійно-технічна освіта. 2012. №4. С. 25-29
Шевчук Л. Курсове підвищення кваліфікації керівних і педагогічних працівників ПТНЗ. Професійно-технічна освіта. 2013. №1. С. 6-8
Каспрік Н. Психологічні засоби профілактики наркотичної залежності учнів ПТНЗ. Професійно-технічна освіта. 2013. №2. С. 19-22
Марценюк В. Тут готують кадри нової генерації. Професійно-технічна освіта. 2013. №3. С. 60-61
Боднарук Т. «За методиста замовлю слово…». Професійно-технічна освіта. 2013. №4. С. 54-56
Царьова Е. Самовдосконалення професійно-педагогічних умінь викладачів ПТНЗ. Професійно-технічна освіта. 2014. №2. С. 51-54
Лівшун М. Полонському професійному аграрному ліцею – 80! Професійно-технічна освіта. 2015. №4. С. 62
Дрозіч І. Професійно важливі якості особистості кухаря. Професійно-технічна освіта. 2015. №4. С. 25-27
Сиско Н. Зміст та інноваційні форми підвищення кваліфікації педагогів професійної школи. Професійно-технічна освіта. 2016. №2. С. 40-43
Селізар В. Освітній маркетинг у діяльності ПТНЗ. Професійно-технічна освіта. 2016. №3. С. 20-23
Дрозіч І. Становлення і розвиток професійної освіти в Україні (кінець ХІХ – ХХ століття). Професійно-технічна освіта. 2017. №3. С. 39-46
Селізар В. Орієнтація – на професійність! Професійно-технічна освіта. 2018. №1. С. 22-24
Смалюк А. Герої не вмирають, вони житимуть у наших серцях. Професійно-технічна освіта. 2018. №1. С. 56-58
Ляска О. Особливості діяльності соціального педагога у закладах професійної освіти. Професійно-технічна освіта. 2018. №2. С. 46-48
Найибова М., Лісіцин В. Основні напрями і перспективи розвитку психологічної служби. Професійно-технічна освіта. 2018. №3. С. 51-53
Дрозіч І. Професійно-практична підготовка майбутніх кухарів в умовах виробництва. Професійна освіта. 2018. №4. С. 15-18
Фасоля О. Усвідомлений професійний вибір і професійне становлення особистості у старшій профільній школі. Професійна освіта. 2020. №1. С. 18-21
Боднар С., Мітькевич Е. Моніторинг освітньої діяльності Подільського центру професійно-технічної освіти: аспект соціального партнерства. Професійна освіта. 2020. №1. С. 31-33
Царьова Є. Професійний розвиток педагогів як напрям стратегічного управління професійним закладом сфери послуг. Професійна освіта. 2020. №1. С. 38-40
Селізар В. Напрями модернізації освітнього процесу. Професійна освіта. 2020. №3. С. 35-37
Шевчук Л. Співпраця закладів професійної та фахової передвищої освіти у підготовці кваліфікованого персоналу для потреб економіки. Професійна освіта. 2020. №3. С. 45-47
Дрозіч І. Інноваційні проєкти у підготовці кваліфікованих робітників сфери ресторанного господарства. Професійна освіта. 2021. №1. С. 27-30
Шевчук Л., Шамралюк О. Науково-методична рада як платформа кращих практик змішаного та дистанційного навчання в З(ПТ)ПО. Професійна освіта. 2021. №4. С. 55-56
Басюк Д. Інноваційні напрями розвитку професійної освіти Хмельниччини. Професійна освіта. 2022. №1. С. 6-8
Шевчук Л. Нові підходи до розроблення освітніх програм для підготовки кваліфікованих робітників. Професійна освіта. 2022. №1. С. 9-11
Царьова Є. Проєктна діяльність в інноваційному розвитку закладу професійної освіти. Професійна освіта. 2022. №1. С. 11-13
Рущак М. Лідер інновацій у професійній освіті. Професійна освіта. 2022. №1. С. 14-16
Росквас А. STEM-освіта у професійному ліцеї електроніки. Професійна освіта. 2022. №1. С. 17-18
Михайлов С. Національно-патріотичне виховання учнівської молоді. Професійна освіта. 2022. №1. С. 19-21
Сиско Н. Становлення і розвиток психологічної служби професійної освіти у регіоні. Професійна освіта. 2022. №1. С. 24-26
Андрощук І. Підготовка майбутніх педагогів закладів професійної освіти у співпраці з роботодавцями. Професійна освіта. 2022. №1. С. 31-33
Залуський С. Взаємодія закладів професійної освіти з Хмельницьким обласним центром зайнятості. Професійна освіта. 2022. №1. С. 36-37
Смалюк А. Престижність професійної освіти у регіоні: суперечності, досвід. Професійна освіта. 2022. №1. С. 38-40
Шамралюк О. Методичний супровід дослідницької діяльності закладів професійної освіти. Професійна освіта. 2022. №1. С. 41-44
Соленцова Г. Науково-методичний супровід професійної підготовки кваліфікованих робітників. Професійна освіта. 2022. №1. С. 47-49
Маланчак Л. Філософія розвитку професійного ліцею. Професійна освіта. 2022. №1. С. 52-54
Кушнір В., Шамралюк Л. Оновлення змісту аграрної професійної освіти (з досвіду українсько-американського проєкту). Професійна освіта. 2022. №1. С. 57-59
Селізар В. Інновації у професійній підготовці кваліфікованих робітників для тепличного господарства. Професійна освіта. 2022. №1. С. 59-61
Шевчук Л. Професійна освіта Хмельниччини – Збройним Силам України! Професійна освіта. 2022. №3. С. 59
Сидоренко Т. Методичне забезпечення загальноосвітньої підготовки майбутніх кваліфікованих робітників. Професійна освіта. 2022. №3. С. 41-44
Ніжнік Н., Голуб Т. Соціальне партнерство як умова підвищення якості підготовки кваліфікованих робітників. Професійна освіта. 2022. №4. С. 50-53
Сиско Н. Психологічний супровід педагогічних працівників в умовах воєнного стану. Професійна освіта. 2023. №1. С. 37-39