Загальноосвітня підготовка

Секція заступників директорів  з навчальної роботи  (координатор секцій – Тетяна Сидоренко, методистка НМЦ ПТО ПК)   Презентація

Використання цифрових технологій в роботі заступника директора з навчальної роботи ЗПО ( Олена Загородня, заступник директора з навчальної роботи ДНЗ “Хмельницький центр ПТО сфери послуг”) Презентація 

Секція викладачів історії України, всесвітньої історії, громадянської освіти (координатор секції – Юлія Ворона, методистка НМЦ ПТО ПК) Відео Презентація

Секція викладачів іноземної мови, зарубіжної літератури (координатор секції – Лариса Щавінська, методистка НМЦ ПТО ПК)  Відео Презентація

Секція викладачів  української мови та літератури (координатор секції – Алла Смалюк, методистка НМЦ ПТО ПК) Відео Презентація

Секція викладачів інформатики (координатор секції – Людмила Лужняк, методистка НМЦ ПТО ПК) Відео Презентація

Секція захисту України, фізичної культури (координатор секції – Лариса Щавінська, методистка НМЦ ПТО ПК) Відео Презентація

  1. Підсумки обласного онлайн-конкурсу на кращий учнівський проєкт з предмета «Технології» «Я крокую до майстерності»  (Доповідач: Кирилюк Інна Михайлівна, зав. лабораторії професійної  підготовки НМЦ ПТО ПК)
  2. Вимоги щодо викладання предмета «Технології» (Доповідач: Тетяна Миколаївна Сидоренко, зав. лабораторії  загальноосвітньої підготовки НМЦ ПТО ПК)
  3. Професійна компетентність викладача технології як передумова творчого розвитку особистості здобувача освіти (Доповідач: Жухевич Світлана Вікторівна, викладач Хмельницького професійного ліцею)
  4. Формування професійної компетентності на уроках «Технології» в ЗПО (ДоповідачМариніна Вікторія Іванівнавикладач ДНЗ «Подільський центр ПТО»)
  5.  Творчий викладач – успішні здобувачі освіти (ДоповідачГулевата Лариса Василівна, викладач ВПУ №36 с. Балин)

  1. Формат ЗНО- 2022. (Наталя Білоус, методист Вінницького регіонального центру оцінювання якості освіти, ознайомила з особливостями ЗНО-2022.)
  2. Особливості написання мотиваційного листа.  (Алла Смалюк, методист лабораторії науково-методичного забезпечення управлінської та виховної роботи НМЦ ПТО ПК у Хмельницькій області)
  3. Результати участі випускників ЗПО у ЗНО-2021.  (Тетяна Сидоренко, завідувач лабораторії загальноосвітньої підготовки НМЦ ПТО ПК у Хмельницькій області)

  1. Рік математичної освіти в Україні  (Тетяна Миколаївна Сидоренко, зав. лабораторії  загальноосвітньої підготовки НМЦ ПТО ПК)
  2. Заходи до Року математичноїосвіти (з досвіду роботи) (Тетяна Григорівна Мар’янич, заступник директора з НР, Олена Петрівна Новосад, Наталія Василівна Савчук, Наталія Іванівна Котоній, викладачі ВПУ №25 м. Хмельницького)
  3. Використання сучасних педагогічних технологій на уроках математики (Медвідь Галина Семенівна, викладач ДНЗ «Лісоводський професійний аграрний ліцей»)
  4. Результатиучастіучнів ЗПО у ЗНО-2021 (Тетяна Миколаївна Сидоренко, зав. лабораторії  загальноосвітньої підготовки НМЦ ПТО ПК)
  5. Особливості сертифікаційної роботи з математики (Колоднюк Оксана Валеріївна, викладач ДНЗ «Теофіпольський професійний аграрно-промисловий ліцей»)

  1. Вимоги щодо викладання предмета «Технології»  (Тетяна Миколаївна Сидоренко, зав. лабораторії  загальноосвітньої підготовки НМЦ ПТО ПК)
  2. Метод проєктів як засіб опанування предмета «Технології» (Кирилюк Інна Михайлівна, зав. лабораторії професійної  підготовки НМЦ ПТО ПК)
  3. Метод проєктів як спосіб активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти на уроках технології (Савельєва  Ірина Рудольфівна, викладач ДНЗ «Подільський центр ПТО)
  4. Презентація проєкту «Мандруючи світами» здобувачів освіти з професії «Кравець» (Гасюк Оксана Валентинівна, викладач ДНЗ «Подільський центр ПТО)
  5. Компетентнісний та інтегральний підходи у викладанні предмета «Технології»  (Жухевич Світлана Вікторівна, викладач Хмельницького професійного ліцею)
  6. Проєктна діяльність в професійній підготовці майбутніх кваліфікованих робітників  (Деліта Інна Олексіївна, викладач ДНЗ «Хмельницький центр ПТО сфери послуг»)
  7. Проєктна діяльність здобувачів освіти,  як засіб опанування предмета «Технології» (Конопельнюк Тетяна Анатоліївна, викладач ВПУ №36 с. Балин)
  8. Використання проєктних технологій для формування підприємницької компетентності майбутніх кваліфікованих  робітників  як засобу опанування предмета «Технології» (Попіль Наталія Олексіївна, викладач ДНЗ  «Вище професійне училище № 11  м. Хмельницького»)
  1. STEM у підготовці майбутніх кваліфікованих робітників: перспективи та реалії (Кирилюк Інна Михайлівна, завідувач лабораторії професійної підготовки НМЦ ПТО ПК)
  2. Реалізація ключових компетентностей  шляхом впровадження елементів STEM при викладанні інформатики, інформаційних  технологій (Марусич Наталія Петрівна, методист лабораторії ПК ДЕР НМЦ ПТО ПК)
  3. Досвід впровадження STEM-освіти в ХПЛЕ (Гуцалюк Діана Василівна, Хмельницький професійний ліцей електроніки)
  4. STEM’имo онлайн і офлайн (Травінська Віта Володимирівна, ДНЗ «Теофіпольський професійний аграрно-промисловий ліцей»)
  5. Застосування НТМL5 у STEM-технології навчання (Дзюбій Михайло Васильович, Вище професійне училище №36 с. Балин Хмельницької області)
  6. STEM-технології –  як засіб поглиблення міжпредметних зв’язків (Шнира Любов  Миколаївна, ДЗ П(ПТ)О “Старокостянтинівський аграрно-промисловий ліцей”)
  7. Застосування STEM-освіти на уроках інформатики та інформаційних технологій в ЗП(ПТ)О (Мальована Оксана Сергіївна, ДНЗ «Хмельницький центр ПТО сфери послуг»)

  1. Впровадження технології змішаного навчання на уроках української мови та літератури. ЗНО з  української мови та літератури 2021 (А. Смалюк, зав.лабораторії ВР НМЦ ПТО ПК)
  2. Можливості сервісів веб – 2.0 для формування ключових компетентностей на уроках  української мови та літератури  в умовах змішаного навчання (Л.Лужняк, методист  лабораторії ПК ДЕР НМЦ ПТО ПК)
  3. Аспекти викладання української мови під час змішаного навчання (О.Рибчинська, викладач ДНЗ «Полонський агропромисловий центр професійної освіти»)
  4. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності на уроках української мови та літератури (Д.Матвєєва, викладач ДНЗ «Хмельницький центр ПТО сфери послуг»)
  5. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках української мови та літератури(А.Білик, викладач ДНЗ «Ярмолинецький агропромисловий центр професійної освіти»)
  6. Організація проведення обласних Інтернет-олімпіад з української мови серед учнів ЗПО (А. Смалюк, зав.лабораторії ВР НМЦ ПТО ПК)

1.Екологічне виховання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти

Доповідачі: завідувач лабораторії загальноосвітньої підготовки НМЦ ПТО ПК у Хмельницькій області Сидоренко Тетяна Миколаївна, заступник директора з навчально-виробничої роботи Плужненського професійного аграрного ліцею Кушнір Віктор Петрович

2.Робота регіонального Центру екологічної освіти щодо формування екологічної компетентності учнів ЗПО Плужненського професійного аграрного ліцею

Доповідач: керівник Центру екологічної освіти Плужненського ПАЛ, викладач біології Олійник Галина Іванівна

3.Про грантовий проект «Трансфер знань про органічне землеробство та зміну клімату в сільському господарстві»

Доповідач: голова ГО «Мультикультурна Україна» Мартін Ройтер

4.Науково-дослідна та природоохоронна діяльність в межах НПП «Мале Полісся» – важлива ланка в екологізації освітнього простору регіону

Доповідач: старший науковий співробітник НПП «Мале Полісся» Кратасюк Наталія Вікторівна

5.Роль бібліотеки в екологічному вихованні молоді

Доповідач: бібліотекар Плужненської дитячої бібліотеки Хеленюк Ірина Леонідівна

6.Формування екологічної компетентності учнів Плужненської гімназії

Доповідачі: викладач біології, хімії та основ здоров’я Фролова Лілія Володимирівна, педагог-організатор та викладач біології Павлюк Віта Вікторівна Плужненської гімназії Хмельницької обласної ради

  1. Результати участі учнів ЗП(ПТ)О у ЗНО-2020(Тетяна Миколаївна Сидоренко, зав. лабораторії  загальноосвітньої підготовки НМЦ ПТО ПК)
  2. STEM-освіта у закладах ЗП(ПТ)О(Тетяна Миколаївна Сидоренко, зав. лабораторії  загальноосвітньої підготовки НМЦ ПТО ПК)
  3. Використання STEМ-технологій на уроках природничих наук (хімічний модуль)(Оксана Анатоліївна Поліщук, викладач ДНЗ «Теофіпольський професійний аграрно-промисловий ліцей»)
  4. Застосування STEAM-квесту в позаурочній діяльності (географічний модуль)(Альона Георгіївна Шайдевич, викладач Грицівського ВПУ № 38)
  5. Професійне спрямування на уроках природничих наук (біолого-екологічний модуль)Відео уроку(Жанна Анатоліївна Дуднік, викладач ДНЗ «Деражнянський центр професійної освіти»)
  6. Впровадження елементів STEM-освіти у процесі викладання природничих наук (фізико-астрономічний модуль)(Віталій Анатолійович Пака, викладач ДНЗ «Лісоводський професійний аграрний ліцей»)
  7. Учнівські  STEAM-проєкти як інструменти розвитку креативної особистості на уроках природничих наук (фізико-астрономічний модуль)(Ольга Юріївна Міщук, викладач Шепетівського професійного ліцею)
  8. Використання елементів STEAM-освіти на уроках природничих наук (фізико-астрономічний модуль)(Наталія Василівна Савчук, викладач ВПУ №25 м. Хмельницького)
  9. Використання сервісів Веб-2.0 в умовах змішаного навчання (Наталія Василівна Савчук, викладач ВПУ №25 м. Хмельницького)
  10. Використання сервісів для змішаного навчання від Google G Suite for Education(Діана Василівна  Гуцалюк.  викладач Хмеьницького професійного ліцею електроніки, голова обласної фахової секції викладачів інформатики ЗП(ПТ)О.)

Людмила Лужняк, методист лабораторії підвищення кваліфікації та дослідно- експериментальної роботи НМЦ ПТО ПК у Хмельницькій області 
Діана Гуцалюк, 
викладач Хмеьницького професійного ліцею електроніки, голова обласної фахової секції викладачів інформатики ЗП(ПТ)О

  1. Удосконалення інформаційно-цифрової компетентності компетентності педагогів ЗП(ПТ)О. Цифрові навички та компетентність

Доповідач: Інна Михайлівна Кирилюк, методист лабораторії професійної підготовки НМЦ ПТО ПК у Хмельницькій області

  1. Підсумки обласної виставки КМЗ «Педагогічні ідеї та знахідки»

Доповідач: Тетяна Миколаївна Сидоренко, зав. лабораторії загальноосвітньої підготовки НМЦ ПТО ПК у Хмельницькій області

  1. Формування ключових компетентностей на уроках інформатики

Доповідачі: Наталія Миколаївна Дзюбачук, викладач ДПТНЗ «Красилівський професійний ліцей»;

Любов Миколаївна Шнира, викладач ДЗ П(ПТ)О «Старокостянтинівський аграрно-промисловий ліцей»

  1. Хмарні технології в роботі сучасного викладача

Доповідач: Олег Анатолійович Буркацький, викладач Шепетівського професійного ліцею

  1. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі

Доповідач: Дзюбій Михайло Васильович, викладач ВПУ№36 с. Балин