31 мінікомпанія з 9 регіонів України змагалися на Національному конкурсі «JA Компанія року 2024», який відбувся 17 травня 2024 року у м. Львові за право представляти Україну на європейському фестивалі молодіжного підприємництва Gen-E. Це фінальний етап в реалізації закладами освіти у співпраці з ГО «Джуніор Ачівмент Україна» міжнародної програми з підприємництва «Компанія», що має на меті набуття здобувачами практичного досвіду написання бізнес-плану та започаткування власного бізнесу, організації виробничого процесу, розроблення маркетингових стратегій під наглядом викладача – куратора та з допомогою ментора-підприємця.
Участь у Національному конкурсі виборола мінікомпанія «UKRAINIANE 3D CREATIONS» Хмельницького професійного ліцею електроніки у складі здобувачів освіти Максима МАРТИНЮКА, Максима НАУМЮКА, Василя КАЛАБАЄВА, Влада ТІХОНОВА (викладач Олена ДОРОТЮК), а також мінікомпанія «POWER ACCUMS» Грицівського вищого професійного училища №38 у складі Андрія СМАЛЮКА, Юрія КУШНІРУКА, Богдана ЗІНАРА (викладач Світлана ДУБИНА).
Мінікомпанія «UKRAINIANE 3D CREATIONS» налагодила переробку використаного пластику та виробляє з нього павер-банки, ліхтарі, USB- світильники, офісне приладдя, брелки, ігрову та сувенірну продукцію. З цією метою учасники компанії спроєктували та виготовили RED PULL – установку для переробки пластика в нитку для 3D-друку.
Мінікомпанія «POWER ACCUMS» налагодила виготовлення павер-банків з використаних електронних сигарет, за що здобула перемогу у номінації «Найкращий енергоефективний бізнес-проєкт», а також отримала сертифікат «Подорож у місто фонтанів до Вінниці» від представника ТОВ “Промавтоматика Вінниця», члена журі конкурсу, з можливістю познайомитись з діяльністю підприємства.
Мінікомпанії-учасники Національного конкурсу отримали дипломи фіналістів.
Участь ЗПО Хмельниччини у програмі з підприємництва «Компанія» дала можливість молоді реалізувати свій творчий потенціал, розвивати підприємницькі навички та втілювати власні бізнес-ідеї, адже це нагода не лише заробити перші гроші, набути досвіду спілкування з клієнтами, а й зрозуміти роботу ринку, визначити сильні і слабкі сторони компаній, згенерувати ідеї для покращення їх роботи. Сподіваємось на плідну реалізацію програми і в наступному навчальному році.