30 квітня 2024 року на базі Вищого професійного училища №25 м. Хмельницького відбувся семінар-практикум для викладачів інформатики закладів професійної (професійно-технічної) освіти області на тему: «Інтегрований підхід при викладанні інформатики в ЗПО». Участь у заході взяли 23 педагоги з 22 ЗПО області.
Привітала учасників семінару директорка закладу, кандидатка педагогічних наук Олена Загіка та розповіла про особливості організації освітньої діяльності закладу.
Під час семінару педагогами ВПУ №25 м. Хмельницького, зокрема викладачкою Інною Грушецькою та майстринею виробничого навчання Тетяною Коржан проведено відкритий бінарний урок на тему: «Анімація тексту в растровому графічному редакторі GIMP», з використанням інтерактивних форм і методів навчання учнів. Під час заняття учнями створено флаєр з анімацією. Крім того, Інна Олександрівна поділилась із колегами досвідом щодо використання цифрових застосунків й авторських електронних освітніх ресурсів при підготовці та проведенні навчальних занять, а викладачка ДПТНЗ «Славутський професійний ліцей» Наталія Тимчук презентувала можливості використання «цікавих задач» на уроках інформатики для мотивації учнів.
У межах семінару було проведено екскурсію до навчально-тренувального центру закладу, на базі якого здійснюється підготовка кваліфікованих робітників з професій «Діловод», «Адміністратор», «Касир (організації, підприємства, установи)». Учасники відвідали лабораторії НТЦ та ознайомились з навчально-матеріальним та програмним забезпеченням, яке педагоги використовують під час навчання учнів.
Сьогодні все більшої популярності набувають сервіси з використанням штучного інтелекту. Саме тому, методисткою НМЦ ПТО ПК у Хмельницькій області Людмилою Лужняк презентовано сервіси, які працюють на базі штучного інтелекту, та стануть у нагоді педагогам при підготовці та проведенні уроків.
З метою емоційного розвантаження педагогів психологинею ВПУ №25 м. Хмельницького Оксаною Костенко проведено заняття «Коло релаксації», яке сприяло набуттю педагогами практичних навичок опанування себе у різних ситуаціях.