Відповідно до плану роботи Науково-методичного центру професійно-технічної освіти та підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних працівників у Хмельницькій області в рамках роботи обласної фахової секції педагогічних працівників професій «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів», «Рихтувальник кузовів 21 червня 2022 року у режимі онлайн проведено вебінар. В заході взяли участь 19 педагогів з 9 ЗП(ПТ)О. Темою дискусії було формування інформаційно-освітнього середовища для опанування професій «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів», «Рихтувальник кузовів».
Методист лабораторії професійної підготовки НМЦ ПТО ПК у Хмельницькій області Микола Стасюк наголосив, що прерогативою для педагогів професійної підготовки є формування сучасного інформаційно-освітнього середовища та якісний освітній контент з професій «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів», «Рихтувальник кузовів». Адже в умовах воєнного стану зростає потреба у реалізації індивідуальних освітніх траєкторій здобувачів освіти засобами технологій дистанційного навчання.
Досвідом створення освітнього контенту з використанням інформаційно-комунікаційних технологій при підготовці кваліфікованих робітників з професії «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів» поділився Олександр Ластовецький, викладач ВПУ№4 м. Хмельницького.
Жвавий інтерес у присутніх викликав досвід ДНЗ «ВПУ №11 м.Хмельницького» щодо залучення до підготовки кваліфікованих робітників з професій «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів», «Рихтувальник кузовів» та застосування можливостей навчально-виробничої дільниці ХКП «Електротранс», де здобувачі залучаються до виконання ремонту тролейбусів. Створення освітнього контенту на базі технологій реального виробництвадля освітніх потреб сприяє підвищенню рівня професійної компетентності майбутніх робітників. Методист ДНЗ «ВПУ №11 м. Хмельницького» Марина Медведюк відмітила, що у ході такого навчання під час проходження виробничого навчання та виробничої практики здобувачами освіти на базі дільниці покращилась мотивація їх до опанування професії.
На завершення вебінару Микола Стасюк окреслив напрями подальшої роботи фахової секції.