Інноваційні підходи викладання математики у ЗПО мають величезне значення для покращення якості навчання та зацікавленості учнів у цьому предметі.

    Інноваційні методи створюють більше можливостей для активної участі учнів у процесі навчання, сприяють розвитку критичного мислення,  створюють більш інформаційне навчальне середовище, готують учнів до майбутньої професійної діяльності.

     Саме з проблеми «Інноваційні підходи до викладання математики у ЗПО» 29 лютого 2024 року  відбувся вебінар викладачів математики ЗПО.

      У ньому брали участь педагоги з 22 ЗПО області.

    Своїм досвідом роботи з даної проблеми ділились Майя Голодюк, викладачка  Грицівського ВПУ № 38 (тема виступу «Впровадження елементів STEM-освіти на уроках математики», Олена Новосад,  викладачка Вищого професійного училища №25 (тема виступу «Розробка та використання електронних навчально-методичних посібників в освітньому процесі»), Ірина Барабаш, викладачка  ДНЗ «Подільський центр професійно-технічної освіти»  (тема виступу «Роль сучасних цифрових технологій на уроках математики у закладах професійної (професійно-технічної) освіти»), Галина Медвідь,  викладачка ДНЗ «Лісоводський ПАЛ» (тема виступу «Інновації у математиці як «самостановлення» здобувачів освіти ліцею», Наталія Котоній,  викладачка Вищого професійного училища №25 (тема виступу «Математика на вашому екрані: як QR-коди змінюють навчання»).

   З можливостями  використання штучного інтелекту в роботі педагога учасників вебінару ознайомила Людмила Лужняк, методист НМЦ ПТО ПК у Хмельницькій області.

    Тетяна Сидоренко, координатор секції, методист  НМЦ ПТО ПК у Хмельницькій області розглянула проблему запровадження STEM-технологій у ЗПО, ознайомила з моніторинговими дослідженнями якості математичної підготовки у ЗПО.

      Матеріали онлайн зустрічі розміщено на вебсайті та ютуб каналі НМЦ ПТО ПК у Хмельницькій області.

Від admin