Інноваційні підходи викладання математики у ЗПО мають величезне значення для покращення якості навчання та зацікавленості учнів у цьому предметі.
Інноваційні методи створюють більше можливостей для активної участі учнів у процесі навчання, сприяють розвитку критичного мислення, створюють більш інформаційне навчальне середовище, готують учнів до майбутньої професійної діяльності.
Саме з проблеми «Інноваційні підходи до викладання математики у ЗПО» 29 лютого 2024 року відбувся вебінар викладачів математики ЗПО.
У ньому брали участь педагоги з 22 ЗПО області.
Своїм досвідом роботи з даної проблеми ділились Майя Голодюк, викладачка Грицівського ВПУ № 38 (тема виступу «Впровадження елементів STEM-освіти на уроках математики», Олена Новосад, викладачка Вищого професійного училища №25 (тема виступу «Розробка та використання електронних навчально-методичних посібників в освітньому процесі»), Ірина Барабаш, викладачка ДНЗ «Подільський центр професійно-технічної освіти» (тема виступу «Роль сучасних цифрових технологій на уроках математики у закладах професійної (професійно-технічної) освіти»), Галина Медвідь, викладачка ДНЗ «Лісоводський ПАЛ» (тема виступу «Інновації у математиці як «самостановлення» здобувачів освіти ліцею», Наталія Котоній, викладачка Вищого професійного училища №25 (тема виступу «Математика на вашому екрані: як QR-коди змінюють навчання»).
З можливостями використання штучного інтелекту в роботі педагога учасників вебінару ознайомила Людмила Лужняк, методист НМЦ ПТО ПК у Хмельницькій області.
Тетяна Сидоренко, координатор секції, методист НМЦ ПТО ПК у Хмельницькій області розглянула проблему запровадження STEM-технологій у ЗПО, ознайомила з моніторинговими дослідженнями якості математичної підготовки у ЗПО.
Матеріали онлайн зустрічі розміщено на вебсайті та ютуб каналі НМЦ ПТО ПК у Хмельницькій області.